onsdag 9 januari 2013

Statusrapportering

Japp, fortfarande arbetslös. Väntar besked från två olika ställen men misströstar om båda. Jobbigt också med känslan av att "folk" börjar ifrågasätta om jag verkligen är så bra som jag utger mig för att vara. Jag säger inte att de gör det, bara att det känns som att de gör det.

På mitt förra jobb fick jag så himla mycket positiv återkoppling och jag kände verkligen att jag gjorde ett bra jobb. I vissa lägen var jag grym rent ut sagt.

Men nu, nu undrar jag vad jag har kapacitet för egentligen.

Hade jag förstått att det skulle vara så här svårt för mig att få jobb i denna stad hade jag inte varit lika pepp på den här flytten. I tell you.

Jag önskar bara att jag var lite mer entreprenör och kunde dra igång nåt eget för det här håller ju inte.

2 kommentarer:

Erika sa...

Nej hörredu! Låt inte dom jävlarna ta dig och din yrkesstolthet ifrån dig! Du är grym och kommer att landa ett grymt jobb. Jomen jag bara veeeet det.

Anonym sa...

Hold fast i, at du er dygtig.

Anne-Marie