tisdag 17 augusti 2010

Proppen är ur

I dag berättade jag på nya jobbet att jag är gravid igen. Mina chefer blev faktiskt mindre förvånade än jag och E blev när vi upptäckte att det var dags igen. Och det känns så himla bra att få berätta. Jag borde kanske ha varit taktisk och väntat med att berätta tills min provanställning var över, men min chef uppskattade verkligen min ärlighet och betonade att hon vill erbjuda mig en fast anställning hur som helst. Oavsett bulle i ugnen.

Så nu är jag ute även här på bloggen. Får kanske skaffa en sådan där läbbig flytande unge igen i marginalen. Men det känns så tidigt ännu. Det är ju faktiskt 27 veckor kvar - minst...

12 kommentarer:

Anna sa...

Men grattis!!! Mest till bebisen såklart, men det är inte dåligt med tillsvidareanställning heller!

30-nånting sa...

Tack Anna, det känns bra båda två måste jag säga. Vi har bara inte haft lönediskussion än...

suziluz sa...

Nämen! Grattis! :)

Rebecca sa...

NÄHÄ?!?! ;)

grattis igen! Och till jobbet med, superkul.

Anonym sa...

Grattis! Vad kul!

Emm sa...

Två flugor i en smäll :-) Barn OCH jobb! Underbart! Grattis!

30-nånting sa...

Tack alla! Det märkliga är att det känns precis lika overkligt/läskigt/kul som förra gången... Jag trodde man hade vant sig vid det här laget.

Sarah sa...

GRATTIS :)

Amanda sa...

GRATTIS!!
Heja heja!
Bra jobbat!
Beräknad när?

(Men neeej ingen spooky flytande bebis please)

30-nånting sa...

Haha Amanda, jag struntar i det. Den var ju så jädrans trist ändå.

Beräknad i slutet av februari så jag hinner inte ens jobba ett år. Så kan det gå...

Anonym sa...

Åh, grattis! Glad jag blir! Snyggt jobbat! :-D

// Skrållan

30-nånting sa...

Haha Skrållan, ja här jobbar vi på för fullt... Tack för grattiset!