lördag 17 april 2010

Tre saker

Jag hängde på en utmaning hos Amanda som ser ut som följer:

Tre nya saker om mig:

1) Innerst inne ser jag mitt nya jobb som en övergångsperiod för jag tror att vi ska flytta till norr under nästa år. (E är inte med på noterna överhuvudtaget)

2) Jag är rädd för att jag ska bli en morsa som inte blir nöjd med två barn utan hela tiden kommer längta efter fler. Har kunnat tänka mig att bli gravid länge nu, men i anständighetens namn har vi sagt att vi ska vänta ett tag till. (Sedan är det bara att hoppas att det går vägen såklart)

3) Jag hade ingen frigörelseperiod från mina föräldrar i tonåren. Ingen riktigt stor i alla fall. Jag tror faktiskt att jag är inne i den nu istället. Jag känner mig konstigt frånkopplad från dem och trots att jag verkligen älskar dem framstår de ofta som trögfattade i mina ögon. Typiskt tonårigt va!?

Inga kommentarer: