lördag 14 april 2012

På tal om kläder...

Mira har börjat bli så noga med vad hon har på sig. Det är bara vissa kläder som duger. Just nu är favoriten en cerise tyllkjol och en illgrön Bärgarn t-shirt. Om jag försöker få på henne något hon inte gillar blir hon GALEN. Som den här tröjan jag föll pladask för. Jag frågade om Mira ville att vi skulle köpa den och hon sa ett klart och tydligt Nej. Men jag mitt dumma spån lyssnade inte på det utan köpte ändå. Bara att hoppas att Molly är mindre nogräknad.

6 kommentarer:

Linda sa...

Men jösses så missnöd hon ser ut!

30-nånting sa...

Jajamen, hon avskyr den där tröjan...

Erika sa...

hahaha minen MINEN man måste ju bara älska den där ungen!

30-nånting sa...

Sjukt obstinat är hon i alla fall

Amanda sa...

älskar ungen
minen
tröjan
(vill typ ha den själv)

30-nånting sa...

Jag vet Amanda - hade det funnits i size smällfet hade jag lätt köpt den!