torsdag 8 mars 2012

Move it, move it

Så har vi äntligen bestämt oss. Vi vill flytta norröver igen. Vi siktar på hösten, vilket i min värld betyder att vi flyttar i augusti någon gång. Men E vill inte flytta utan att ha jobb vilket jag kan förstå. Nu har jag äntligen ett mål och en riktning igen och det är himla skönt. Dessutom är jag inne på att byta bana, eller i alla fall spår, så hösten kan bli mycket spännande. Framför allt kan hösten bli lyxig för vi tänker utnyttja mor- och farföräldrarna till max!

6 kommentarer:

Erika sa...

Grattis, eller vad vilket ord man ska välja, till att ni fattat beslut och ska flytta norrut igen! Hurra!

30-nånting sa...

Tack! Det värsta jag vet är att stå mellan två alternativ utan att bestämma mig. Så det känns suveränt att beslutet är fattat!

Anonym sa...

Jaaaaa!! Vad glad jag blir! Kram från Holländskan (förhoppningsvis Norrländskan snart)

30-nånting sa...

Jag hoppas att ni också kommer till hösten. Skulle vara otroligt kul!

ak sa...

Oj oj oj, som vi kommer att sakna er! Men skönt att ni har fattat ett beslut, för er egen skull. Vi får försöka ses lite mer då fram till hösten, helt enkelt. :)

30-nånting sa...

Så får det bli ak! Och detsamma.